dinsdag 2 augustus 2016

Speciaal voor jou

Hallo lieve bloglezer,

De vakantie is in volle gang. 
Ten tijde van het schrijven van dit bericht hoop ik nog steeds op 
een mooie zomer. Het is begin juli wanneer ik dit schrijf het weer is niet
echt om over naar huis te schrijven maar ik blijf goede moed houden.

Eind volgende week krijgen onze meiden schoolvakantie en ik wil dan toch
wel zo veel mogelijk tijd met ze doorbrengen.
Vandaar dat ik lekker vooruit aan het werken ben en deze kaart ruim van te voren
klaar heb. 




Ik heb gewerkt met een paperpad van Authentique "Journey"
Het is al een wat oudere pad, maar zeker nog steeds een hele mooie.
De laatste jaren worden we overspoeld met nieuwe materialen.
Zoveel dat we het haast niet kunnen bijhouden en langzamerhand
ook niet meer weten wat er ligt. 
Vandaar dat ik heel bewust gekozen heb om weer eens te kijken
wat er nog ligt.

De afbeelding is gekleurd met Faber Castel Polychromos

De wolken heb ik gemaakt met behulp van de TODO Machine, 
Op een stuk glad karton heb ik blauw folie gelegd en dit door de machine gehaald. 
Bij het TODO folie plakt de zilverkleurige achterkant aan het papier.

Op het warmte plaatje heb ik een stans van TODO gelegd en even laten warm worden.
Hierop heb ik de folie gelegd met de gekleurde kant naar beneden en zilverenkant omhoog.
Dan het papier erop gelegd en door de machine heen gedraaid op stand 3.

Het resultaat is dat ik nu een blauw stukje folie papier heb.
Uit dit stuk folie papier heb ik vervolgens de wolken gestansd.
Wel eerst even de machine laten afkoelen voordat je gaat stansen.



De wolken zijn van My Favorite Things evenals de cirkel stans en de ticket. 
de takjes eonder de bloemen van Tattered Lace
en het lint is een stans van Elizabeth Craft Design.

Doen jullie mee met de challenge "Anything Goes" op het craftliners blog
Hier kun je ook heel goed je oudere papier in kwijt zolang het merken zijn die Craftlines
voert.
Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind. 
Dank je voor je reactie.
post signature
Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Renate zei

Kijk dan toch wat een leukerd.
Je hebt helemaal gelijk. Er komen elke maand weer zoveel nieuwe, en leuke materialen uit. De 'oudere' spulletjes blijven dan vaak in de kast liggen, terwijl ze eigenlijk nog best wel leuk zijn om te gebruiken. Dus gewoon lekker gebruiken... Die papierblokken, stansen, en stempels.

-xies- Renate.

Aartje zei

Mooie kaart Lydia en de todo wolken maken de kaart helemaal af.
Groeten, Aartje