zaterdag 23 juli 2016

Miracle

Goedemorgen blog lezer,

Vandaag heb ik een tutorial voor jullie over hoe ik deze kaart gemaakt hebt.


Als basis voor de kaart ben ik gestart met hobbykarton kleur creme
Hierop heb ik de bloemen van IndigoBlu gestempeld in een kleur blauw
met inkt van My Favorite Things


met een diagonaal plaat op een scoreboard heb ik om 1.5 inch een rillijn gemaakt. 
dus op 0, 1.5


De kaart een kwart slag gedraaid en het zelfde gedaan.
Een rillijn gemaakt op 0, 1.5, 3 


Op een rest stuk karton hetzelfde gedaan en op 
de vouwlijn met een schaar een driehoek uitgeknipt


Deze hoek is een masker voor de kaart, en leg dit op de kaart 
zo dat ik de randjes van de ontstane vierkantjes kan beinkten zonder
het aangrenzende vlak te raken. 



Op deze manier beinkt ik alle randjes van de vlakken.

De tekst is gestempeld op een ovaal dat gestansd is met een stans van My Favorite Things
en opgeplakt met 3d foam tape.

Deze kaart is geplakt op de basis kaart gesneden uit zeegroen



post signature
Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: