zaterdag 9 april 2016

Art Specially Event 2016

Hallo lieve bloglezer,

Vandaag is het weer zo ver. Het Stempel Event van het jaar
opent vanmorgen om 10.00 uur haar deuren.
Ook dit jaar mag ik weer een workshop doen met PanPastel. 

Omdat het helaas niet iedereen lukt een plekje te bemachtigen, of wanneer
je zoveel indrukken hebt opgedaan dat je eigenlijk niet weer
hoe de techniek werkte, of mocht je niet kunnen komen naar het Event,
heb ik hier een video voor jullie. 
In de video laat ik de techniek zien en hoe de kaart gemaakt is. 


Voor deze kaart heb ik gebruikt de kleuren
Turqouise, Diarylide Yellow en Violet.




Ik hoop dat je het leuk hebt gevonden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie



post signature
Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

Unknown zei

Lydia hartelijk dank voor jou filmpje
Tot binnenkort lydia

Caroline zei

Mooi en duidelijk filmpje Lydia. En het resultaat is weer beeldschoon! Veel plezier op de Art Specially! Liefs, Caroline.

Anneke zei

Een leuke workshop. Duidelijk uitgelegd.
Heel veel succes.

Claudia's kaartjes zei

toffe kaart;

grtjs
Claudia

Aartje zei

Prachtig resultaat en een mooie techniek die je heel duidelijk uitlegt in de video.
Groeten, Aartje