donderdag 31 maart 2016

You're out of this World

Hallo Lieve Blog lezer,

Vandaag een kaart gemaakt met de leuke stempels van MFT.
Toch wel een lekker veelzijdig merk, stempels, stansen, papier 
en alles past bij elkaar.


De afbeeldingen van de sheet CS-100 Out of this World is gestempeld op Auquarel papier.
Hiervoor gebruik ik het papier van Folia.
De afbeeldingen heb ik gekleurd met Lindy's Magicals.

Als ik ga kleuren met Lindy's meng ik altijd een beetje poeder op een transparante sheet
en meng dit met water. Zodra ik klaar ben met kleuren leg ik de sheet weg
en kan ik hem op een later tijdstip weer gebruiken. zo hoef je nooit kleur weg te gooien. 

Op zo';n sheet kun je ook heerlijk mengen, zodat de kleur altijd past bij het papier.

De ufo's heb ik gekleurd met de kleuren Summer Lovin' Sun, Aloha Avocado, Ocean Breeze Blue.
Met grijs heb ik de schaduwen aangebracht.

Om de kaart een leuk bling effect te geven, heb ik met de bijpassende stans uit het X-cut glitter papier,
Sterren en een Ufo gestansd. Dit papier is zelfklevend.

Heel vaak heb je bij zelfklevend papier, zeker na het stansen, dat je de beschermlaag niet echt
lekker weg krijg. 
Dat is bij dit papier dus echt niet het geval, je kan dit zo makkelijk verwijderen, zelfs zonder
 moeilijk doen met een prikpen. 
En het plak ook nog een goed vast aan het papier.

Heerlijk glitter papier om mee te werken.


Ben natuurlijk weer erg benieuwd wat je van de kaart vind.
Doe je nog mee met onze Challenge
Je hebt nog heel even om ,mee te doen. 



post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Dora zei

Geweldige kaart!!