donderdag 28 januari 2016

You are my Favorite

Goedemorgen lieve lezer,


Deze kaart is gemaakt met de stempels van My Favorite Things.
De streepjes heb ik gestempeld met versamark en ben daarover heen gegaan
met 2 kleuren PanPastel 

Phthalo Blue 560.5
Turquoise 580.5

In het midden zit Turquoise en Phthalo Blue een de zijkanten.
De kleuren heb ik op de naad in elkaar laten overlopen. 
Hiervoor kun je ook de Blender gebruiken. 

Op een los stukje rest papier heb ik verschillende kleuren
paars en roze aangebracht.

Magenta, Phthalo Blue, hthalo Blue Tint,Violet, Violet Tint, 
Hier uit zijn de rozen gestansd.

Dit zelfde heb ik gedaan in Groen, bruin en geel tinten voor de blaadjes.
Yellow Ochre, Bright Yellow Green Shade, Burnt Sienna en Permanent Green Shade.

Deze kleuren heb ik goed door elkaar heen laten lopen zodat je  mooie egale
overgangen verkrijg.
De blaadjes zijn hieruit gestansd.

Met blauwe inkt is de tekst gestempeld, de bloemen zijn met
3d foam tape op geplakt en daaronder zijn de blaadjes gestoken. 

Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


post signature
Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Ellen zei

Schitterende kaart...mooi gedaan!

Ellen zei

Schitterende kaart...mooi gedaan!

Wil Frutsel zei

Wauww prachtig, mooie malletjes zijn dat zeg. Prachtige kleuren!!
xx Wilma

Anita van Merode zei

Hoi Lydia,
natuurlijk kom ik even gezellig langs op je blog. ;-)
Ik heb wat naar beneden gescrold. Staan super mooie creaties op.
Leuk blog.
Ben je ook gelijk gaan volgen.
Gr Anita