zaterdag 5 december 2015

Friendship is a Sheltering Tree

Goedemorgen lieve lezer,

Met dit weer kan het nog net een kaartje in herfst kleuren. 


Voor deze kaart heb ik de kleuren
Orange Shade 280.3
Yellow Ocre 270.5
Burnt Sienna 740.5
Red Iron Oxide 380.5
Crom Oxide Green 660.5
aangebracht op een stuk wit cardstock. Zonder na denken gewoon wat kleuren
aangebracht, heb de kleuren wel in elkaar laten overlopen en geblend en gefixeerd.

Met een stans van My Favorite Things heb ik vervolgens 9 vierkanten gestansd.
Op de vierkantjes gestempeld met stempels van IndigoBlu Nature I.
Op een stuk wat overgebleven is heb ik de boomstrond en eekhoorn gestempeld en beide 
uitgeknipt.
Een groter vierkant gestansd, de tekst gestempeld en de boomstronk met eekhoorn met
3d foam tape opgeplakt.
De vierkantjes heb ik met 3d foam tape geplakt op een vierkant dat net even groter is.
Dit geheel op een basis kaart geplakt.

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie.

post signature
Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Leuk kaartje.

grtjs
Claudia

Wil Frutsel zei

Een prachtige kaart met een mooie stempel en prachtige kleuren !! Fijne Sinterklaasavond !!
xx Wilma

Sarah zei

Mooi herfstkaartje !
Liefs Sarah