dinsdag 29 september 2015

With Sympathy

Goedemorgen lieve lezers,

Helaas hebben we dit soort kaarten ook wel eens nodig.


En ook altijd lastig te maken, te veel bloemen, stansen, linten ect, is niet echt
gepast, laat je dit weg is de kaart vaak kaal en lijkt hij niet af.
Ik wist al dat ik wilde werken met de stempels van MFT, en met de kleur Kraft.
Op een stukje kraft wat later in de kaart zou komen waren al de namen
geschreven.
Na enig zoeken naar geschikt design papier heb ik gekozen voor 
een paperpad van Autentique "Accomplished" 
Heb hier een vel uitgekozen en dit op een zwarte basis kaart geplakt. 
Uit een stuk kraft cardstock heb ik een strook gesneden en hierop gestempeld
in 2 tinten bruin. 
Deze is gemat op zwart cardstock en met 3d foam tape opgeplakt. 
Met een border stans van MFT is de border gestansd, de vlinders zijn van Tattered Lace.
De vlinders geven net dat beetje extra aan de kaart.
De inleg met namen is aan de binnenzijde geplakt. 
Hiervan zijn de randen aangezet met stempels van IndigoBlu.



Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Ghea zei

Het is een prachtige kaart geworden, en ik weet zeker dat ze heel veel troost zal geven. Ik wens je een hele fijne dag toe.
Liefs Ghea