vrijdag 25 april 2014

Jarig


Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag heb ik voor jullie een stempel afdruk van IndigoBlu gekleurd met
Copic Markers.

 Deze stempel "Poppy Heart" is een hele leuke uitdaging om te kleuren. 
De stempel is verkrijgbaar in een kleine variant als Dinkie, hier heb ik het grote formaat gekleurd.

Ik heb gekozen voor de kleuren V17 V15 V01 voor de bloemen 
het blad is gekleurd met G40 G43 G46 de kleine roze bloemen zijn gekleurd met R20 R59
Het papier is van Kaisercraft.

De tekst stempel komt van mijn eigen tekst stempel sheet.
Verder vond ik de kaart niet heel veel meer nodig hebben dus heb ik hem zo gelaten.


IndigoBlu Poppy Heart Mounted A6 (PH 1)

Ik ben erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


post signature
Follow Me on Pinterest

7 opmerkingen:

Dora zei

prachtige kaart, heel mooi ingekleurd!

Anoniem zei

Een echte beauty!
Creatieve groetjes, Gaby

Hennie Kloppenburg zei

Prachtige kaart, super ingekleurd. Hij spat van het scherm.
groetjes, Hennie

Hennie Kloppenburg zei

Prachtige kaart, super ingekleurd. Hij spat van het scherm.
groetjes, Hennie

Ellie Knol zei

mooi , mooi!

Lidia R. zei

Very pretty your project!! Blessings

Unknown zei

Lydia
ik vind prachtige stempel en zeker een inspiratie om in te kleuren
ze is prachtig
veel liefs van marcelline