maandag 24 februari 2014

Live your live


Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag heb ik een Clean and Simpel kaart voor jullie.
Eigenlijk 2. Heb 2 verschillende kaarten gemaakt met het zelfde papier, idee
maar met andere kleuren.

Uit het wit Hobbykarton  heb ik met spelbinder stansen 3 circel gesneden in 2 formaat
1 grote circel en 2 kleinere circels.
Met Versamark inkt heb ik een achtergrond stempel van Hein Design gestempeld
en hier ben ik met 3 kleurtjes PanPastel over heen gegaan. De lichte in het midden en de donkere kleur
aan de buitenkant.
Voor deze kaart heb ik gewerkt met Burnt Sienna, Burnt Sienna Tint en shade.
Met bruine inkt van Versafine zijn de distels gestempeld.
Deze stempels zijn van een Art Journey stempellap.
De grote circel is nu opgeplakt op wit Recycled kraft Papier  en de 2 kleinere zijn met 3d Foam tape opgeplakt.
De tekst sticker zijn van Tim Holtz en de knoopjes komen uit de voorraad pot. 

Van het wit Recycled kraft Papier heb ik het scrapformaat gebruikt en dit door midden gesneden 
zodat ik 2 vellen verkreeg van 15x30 cm en dit dubbel gevouwen als basis kaart. 


Als je dan toch 2 kaarten hebt, is ook zo een 2e kaart gemaakt.
Ook hier heb ik een grote circel gesneden van het hobby karton en dit bewerkt met de achtergrond stempel, Versamark en PanPastel.
Alleen heb ik voor deze kaart de kleuren Diarylide Yellow, shade en tint.
De distel van een Art Journey flap gestempeld met bruine Versafine inkt.
De filmstrip is van Tim Holtz en is vast genaaid evenals de stiksel net boven de filmstrip.
Ook hier weer de tekst stickers gebruikt van Tim Holtz.

Hieronder nog even de linken van het papier

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaarten vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 



post signature
Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Linda zei

Wauw ze zijn prachtig geworden
gr linda

Kreatief met Maria zei

Een heel mooi CAS kaartje Lydia.
Groetjes Maria

corryskaart zei

hoi lydia
wat een prachtige kaarten, heel rustig en bijzonder stijlvol
groetjes corry

Paula Whittaker zei

found an image on Pinterest and followed it to here - glad you loved my card designs, like what you've created.