zondag 17 november 2013

Thank you


Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag weer eens een kaart gemaakt met PanPastel


Ik ben begonnen om een achtergrond stempels met Versamark te stempelen
en deze met Red Iron Oxide 380.5
Red Iron Oxide Tint 380.8
en Magenta 430.5 
te kleuren, ik gebruik hiervoor altijd een palletmes met ronde punt.
Je kunt dan netjes en secuur werken zodat je de kleuren aan de randen
iets donker kunt maken en in het midden licht kunt houden. 

Op een stuk linnen tape van Prima Marketing heb ik een swirl gestempeld
met Versamark inkt en deze met Red Iron Oxide 380.5
bewerkt, dit heel lichtjes gedaan zodat alleen de afdruk kleur
krijgt en het linnen tape zijn mooi kleur behoud. 

Op een stuk linnen tape van Prima Marketing heb ik een swirl gestempeld
met Versamark inkt en deze met Red Iron Oxide 380.5
bewerkt, dit heel lichtjes gedaan zodat alleen de afdruk kleur
krijgt en het linnen tape zijn mooi kleur behoud. 


Met een Pons zijn de bloemen uit geponst en ook bewerkt met PanPastel
Red Iron Oxide Tint 380.8
en Magenta 430.5
De tekst is ook weer gestempeld met Versmark en bewerkt in dezelfde kleuren.
Het geheel is gemat op zwart cardstock en dit is geplakt
op een bruine basis kaart. 


Ben weer erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 




post signature
Follow Me on Pinterest

9 opmerkingen:

jackelien zei

Hoi
Ik vind je kaart geweldig.
Mooie kleuren.
Gr jackelien

Rosina zei

Heel mooi kaartje Lydia, erg leuk gedaan met die panpastels prachtig effect heeft dat....
Groetjes Rosina

Unknown zei

Heel mooi! Vooral de kleurcombi is mooi. Ik had er nooit aangedacht om magenta en red oxide samen te gebruiken.

Groetjes,
Daniƫlle

ellyscard creatief zei

Prachtige kaart.
Gr Elly

Mieke zei

Wat leuk die achtergrond! Hele mooie kaart, prachtige bloemen.

Suman Pandit zei

love this card, the background is so beautiful !!
www.kalasirjana.blogspot.in

Erica ♥ zei

Schitterende kaart, mooie kleuren !
Gezellige (knutsel) zondag nog ☺
Liefs van Erica ☼

Saskia zei

Wat een mooie kaart. Prachtige kleurencombinatie. Lijkt zo simpel maar is toch zo goed over nagedacht.

Complimenten,

Saskia

Anita Meijer zei

Wat schitterend gedaan Lydia, supermooi.
Liefs van Anita