donderdag 7 november 2013

Samen een Canvas maken

Goedemorgen lieve lezers,

Hoe leuk is het om samen met je dochter aan de slag te gaan.
Ze vind het zo vreselijk leuk om gezellig samen aan de knutsel te gaan. 
Helaas als ze een canvas doek uit de kast ziet komen.
Tegenwoordig pak ik er ook maar gelijk 2.


Ze heeft er ook wel talent voor vind ik zelf. Maar ik ben natuurlijk vreselijk 
bevooroordeeld. 
We hebben samen een canvas gemaakt Elise een rose met paars en ik 
een blauwe variant. 


Ik ben begonnen om het canvas te voorzien van blauwe kleuren PanPastel.
Een stuk keukenrol dat ik overhad van het werken met dylusion spray's heb ik schuin
in de hoek geplak met studio matte.
Met een Maskers van Pronty is de bloemenswirl gemaakt met modelpasta.

In de meltpot heb ik beeswax laten smelten en dit met een kwast over de droog geworden
modelpasta gestreken, in de nog warme natte wax is glitter gestrooid. 
Met een masker van Dyan Reevely zijn de letters gespoten met blauwe
Dylusion spray.
In de hoeken is met zwarte embossing pasta het kippengaas aangebracht
met behulp van een TCW masker 
De randen van het canvas zijn blauw geverfd met PanPastel en met metallic silver
Distress Paint zijn de zilver accenten aangebracht op de randen. 


Elise heeft het zelfde gedaan alleen in andere kleuren met het aanbrengen van de Beeswax
heb ik haar geholpen.
Vind het dan toch wel weer een beetje eng om haar met een  meltpot van 140*C
te laten omgaan.

Ben weer erg benieuwd wat jullie van het canvas vinden.
Dank je voor het achterlaten van je reactie.

post signature
Follow Me on Pinterest

8 opmerkingen:

Alice zei

Wat super leuk om samen met je dochter te freubelen. Hoop dat mijn zoontje dat straks ook met mij wil. Zien erheel leuk uit.
Liefs alice

jackelien zei

Wat mooi zeg.
Gr jackelien

Charlotte zei

Wat een mooi resultaat!
Groetjes,
Charlotte

Antoinette Voorn zei

Prachtige creatie weerdie je ons laat zien!

Feikje zei

Super leuk gedaan. Wat mooi dat je dochter er ook van houd, ik vind samen knutselen altijd gezelliger en inspirerender dan alleen.

riliska zei

wow!!! fantastic work! The effect looks wonderful!

Liesbeth zei

Erg mooi Lydia, en wat leuk dat je dochtertje al zo lekker meedoet.
gr. Liesbeth

Kreatief met Maria zei

Schitterende canvas
Groetjes Maria