zondag 13 januari 2013

Candy Winnaar



Het is altijd leuk te lezen hoeveel dames gekleurd het nieuwe jaar
willen inluiden.
Voor de dames die nieuw op mijn blog erbij gekomen zijn
Hartelijk Welkom.
Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met alles wat
ik doe, hier en op al de andere blogs.
Op het creaties met papier blog loopt ook nog een leuke candy
net zoals op het PanPastel blog.
En morgen bestaat mijn blog ook alweer 3 jaar.
Ook dat zal ik niet zomaar stilletjes voorbij laten gaan.
Voor nu terug naar de winnaar van 12 sketch markers

De moeilijke taak aan Random Org.....
******

***********
*****

De gelukkige winnaar is geworden


Gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
Als je mee een email stuurt met de kleur keuzes
en je adres gegevens 
komen er 12 markers naar je toe. 

post signature



10 opmerkingen:

Aartje zei

Humartine, van harte gefeliciteerd met het winnen van deze gave set.
Groeten, Aartje

Jolanda zei

Gefeliciteerd!!

Diny Sprakel zei

Humartine, van harte proficiat
groet DIny

leonenkarin.blogspot.com zei

Wat mooi zeg, Gefeliciteerd Humartine!!! Veel plezier ermee. En bedankt voor deze mogelijkheid!
Groetjes, Karin

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd Humartine met je schitterende prijs, heel veel kleurplezier ermee.
Liefs van Anita

janieworkum zei

gefeliciteerd Humartine
groetjes Janie

celia zei

Gefeliciteerd!!!!!

Marjan zei

Humartine gefeliciteerd.
En Lydia weer bedankt voor deze verloting.

Groetjes, Marjan

Inge zei

gefeliciteerd!

Humartine zei

Oh door omstandigheden zie ik nu pas dat ik gewonnen hebt , heel hartelijk bedankt en ook de leuke reacties hier dames bedankt. gr Humartine