woensdag 31 oktober 2012

Sending Love

Deze kaart is niet meer zo heel erg nieuw, maar wil hem toch 
ook wel graag hier laten zien. 
Het is een digi van Saturated Canary


Heb haar eerst geprint en toen uitgesneden met de Silhouette.
Het zelfde patroon heb ik 2x meer uitgesneden 1x uit dessin papier en een keer uit cardstock
en steeds iets groter zodat ik mooie matjes verkreeg.
Het papier is van Prima Marketing "Rondelle" 
Best een hele veelzijdige lijn waar je veel kanten mee op kunt.


Na het kleuren en aankleden van de kaart vond ik het witte papier erg wit. 
De ondergrond had ik al gekleurd met verschillende lichte kleuren Copic Markers
maar miste nog iets. 
Omdat de kaart al min of meer klaar was heb ik gekozen voor PanPastels
in 3 tinten een oranje tint een grijs Tint en een creme tint.
deze heb ik om de afbeelding heen aangezet met een softtool. 
Op de plekken waar ik toch de afbeelding had geraakt heb ik 
het overtollige Pastel uitgegumd met een gewone gum. 


Ook de binnenkant ben ik dit keer niet weer niet vergeten. 
Ook al heeft deze kaart op het Copic Europa blog en het Canary blog
gestaan ben ik erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

hieronder nog even het overzicht van de markers die ik gebruikt hebt

Huid:  E01 E11 E93
Ogen: BG01
Haar: E11 E13 E15 E18
Jurk: YR20 YR21 YR23
Puppy: W0 W2 W4


post signature

7 opmerkingen:

henny zei

in een woord super lydia.
groetjes henny

Inge zei

mooie kaart lydia!
leuk dat je dan iets wat je al even hebt liggen weer met de nieuwste dingen op hobby gebied af kan maken (in dit geval de panpastels). wat kan jij toch mooi kleuren en met schaduw (diepte) omgaan zeg!
liefs inge

jacqueline zei

errug mooooi!
alles goed bij jullie?

gr jacqueline

hennie zei

Prachtig Lydia en wat kijkt Sophia ons al wijs aan.
Lieve groetjes hennie.

Anita Meijer zei

Ik vind je kaart prachtig geworden Lydia, mooie details ook. Een toppertje weer.
Liefs van Anita

jannie zei

Hoi Lydia.
Het is een super mooie kaart geworden.
Groetjes Jannie.

Rękodzieło Jadzi zei

Cudna kartka :) jestem pod wielkim wrażeniem Twoich prac bardzo mi się podobają :) pozdrawiam serdecznie Jadzia.