zaterdag 25 augustus 2012

Van Harte Beterschap

Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor onze neef
we denken dat hij wel een opkikkertje kan gebruiken. 
Jongens kaarten blijven altijd lastig lees je vaak.
Een kaart vol bloemen roosjes en frutsels plakken 
maakt een kaart vaak wat te soft om aan een jongen zeker in 
de pubertijd te sturen.
Dan wil je toch graag met iets stoerders aankomen.

Voor deze kaart heb ik gekozen voor papier van
EchoPark, Times en Seasons.
En diverse Tim Holtz Embellishments.
Deze embellishments zijn altijd wel gepast voor een man of jongen. 


De stempel is een afbeelding van Sureya, deze kunstenares heeft
haar afbeeldingen op Deviant art staan en zijn zo te downloaden.
Wat ze hiervoor vraagt is alleen een link naar haar pagina als je de afbeeldingen gebruikt. 


Een close up van de auto


De tekst label heb ik zelf ontworpen in Silhouette Studio, geprint
op Joy craft papier en vervolgens met de silhouette uitgesneden.


gebruikte Copic Markers
Broek/Vest: B95 B93 B91
Blouse: G24 G21 G20
Haar: E29 E25 E21 E23
Huid: E11 E21 E00
Schoenen: W5 W3 W1

De wolken zijn gemaakt met BG0000 BG000
de ondergrond is gekleurd met de lichte kleuren markers.

post signature

6 opmerkingen:

Brenda zei

heel erg mooi Lydia.
stoere kaart. hoop dat je neef snel weer beter is. groet Brenda

martina's kaartjes zei

mooi kaartje ! prachtig ingekleurd
grtjs, martina
x

Inge zei

Gaaf gedaan lydia!
die label is ook leuk zeg.
nu maar hopen dat je neef hiervan op mag knappen!! aan jou mooie kaartkunsten zal het vast niet liggen...
liefs inge

Saskia van den Berk zei

Wat een stoer kaart.......ergmooi gedaan. Knuff Sas

Anita Meijer zei

Wat een geweldige stoere beterschapskaart heb je gemaakt voor je neef. Ik vind hem helemaal top.
Groetjes van Anita

Ghea zei

Nou als je neef hier niet gauw van opknapt dan weet ik het niet meer.
Ik vind hem KEIGAAF
Liefs Ghea