maandag 30 juli 2012

Challenge bij Hobbyvision

Bij Hobbyvision op het blog loopt
deze maand de challenge "Anything Goes"
Of te wel alles mag, nou dat is niet moeilijk toch.

Speciaal voor de uitdaging heb ik onderstaande kaart gemaakt.
Heb een kerst kaart gemaakt met het papier van Autentique collection Fresh.
Op dit moment zie er overal vrolijke zomerse kaartjes mee,
maar ook juist voor de kerst is dit papier heel geschikt.



Met een die van Cheery Lynn heb ik het Ijskristal gestansd
en deze met stickles glitter gegeven. 
De bomen zijn gemaakt met stansjes van Marianne Design.
Op een stukje ribbelkarton is het rolletje geplakt,
dit was een stukje dessin papier waarop ik een tekststempel heb gestempeld
de randjes zijn aangezet met distress inkt, touwtje erom en een ticket
deze ticket heb ik zelf ontworpen in de software van Silhouette Studio en vervolgens uitgesneden
nadat het geprint was op kraft papier van Joy.
De stempel is van Magnolia.

En natuurlijk is het geheel gekleurd met Copics.
Voor de sneeuwpop heb ik T tinten gebruikt voor de 
schaduw, waar de pop wit moet blijven heb ik hem wit gelaten. 

Sneeuwpop: T1 T2 T4 T6 (0)
Jasje: B97 B95 B93 B9
Bel: C5 C3 C1 
kerst takjes: G46 G26 R46 R59
Wolken BG0000 BG000

dank je voor je reactie
post signature







10 opmerkingen:

tipytichka zei

Чудесная!!! Снеговичок меня покорил!

Els Wouters zei

Wat een geweldig mooi kaart heb je weer gemaakt!

Wilma zei

Hoi Lydia,
Een PRACHTIG kerstkaartje.....om bijna van af te koelen ☺☺☺.
Liefs Wilma

tanja'skaartenblog zei

wat een geweldig kaartje heb je weer gemaakt heel erg mooi

groetjes tanja

Liesbeth zei

Lydia, wat een leuke kaart!!! Dit is inderdaad prachtig papier hiervoor, heel erg mooie kleuren.
Liefs, Liesbeth.

Margreet zei

Geweldig kaartje Lydia!
xxx Margreet

Inge zei

brrrr...krijg het helemaal koud van je kaartje hoor! mooi gedaan!
liefs inge

Ghea zei

100% Kerstmis en dat is het hoor Lydia, heel erg leuk gedaan meis.
Liefs Ghea

Marian zei

Ziet er geweldig uit
Groetjes

Gerrina zei

Jee, jij bent er vroeg bij! Mooie kaart; hele mooie ijskristal! Ik hoop de komende week nog even van de zomer te genieten, moet er dan echt aan gaan beginnen (aan de kerstkaarten dus)... Hoop dat alles nog steeds lekker gaat met de verbouwing en het "groeien" ! Lieve knutselgroetjes, Gerrina