dinsdag 10 januari 2012

For my best Friend


Deze kaart heb ik voor een van mijn beste vriendinnen gemaakt. 
De digi die ik gekozen heb is Marcia van LaLaLaland
en het papier is van My Minds Eye"
Heb papier gekozen uit 2 blokjes
"Love Me" and "Vanity Fair".
De favoriete kleuren van mijn vriendin zijn bruintinten, die van mij zijn
roze, op deze kaart heb ik getracht een combi te maken van bruin en roze. 
---------------------
This card is for one of my best friends. 
I use Marcia form LaLaLaland
with papers from My Minds Eye. I combine two paperstacks,
"Love Me" and "Vanity Fair".
The favorite colours of my friend are browns, mine are pink.
I try to make a combi brown and pink.

De blaadjes zijn gemaakt met diverse stansen van Marianne Design, de bloemen zijn van 
Prima Marketing en de roosjes van Wild Orchid Craft.
Verder heb ik een veer en verbandgaas gebruikt
----------------------------
The leaves are a die from Marianne Design, with flowers from Prima Marketing
and roses from Wild Orchid Craft.  
I also use a feather and a some gauze from the EHBO kit. 


De kleuren in detail
The colors in detail
Hair/haar: E49 E27 E24 E31
Bow in her hair/strikjes: R20
Skin/huid: E50 E21 E11 R02
Dress/jurk: R30 R32 R35 R59
Heart/hart: R00 R01 R02
Sweater/trui: E70 E71 E74 E77
Background/ondergrond: E31 R01

Ik heb Marcia in Silhouette studio geladen, een hart om haar heen geplaatst
geprint en gesneden.
Na het kleuren met Copic heb ik wolken op de achtergrond geairbrushed.
-------------------------
I have Marcia loaded in my silhouette, and cut an Heart on her.
First I have colored Marcia with Copic Markes,
after colouring I airbrushed the background cloudes.

Om Marcia en natuurlijk het kleurwerk te beschermen heb ik haar afgedekt
met Copic Mask It.
------------------------------------
To protect Marcia and of course my colour work,
I cover her with Copic Mask It.

In deze video laat ik zien wat Copic Mask It is en hoe het werkt. 
Engels gesproken met Nederlandse ondertiteling
-------------------------------
In this video I show you  how to use Copic Mask It.
English spoken with Dutch subtitels.


Copic Mask It

** Je kan er op printen, laat het goed drogen **
** Je kan er op stempelen, met Stazon Ink **
** Het is transparant, je kan daardoor goed zien hoe je de afbeelding afplakt **
** Het is meerdere malen te gebruiken **
** Het is vrij dun, verwerk het voorzichtig **
** Je kan het snijden met de Silhouette op een mat **
** Je kan het knippen met een normale schaar **
** Het is verkrijgbaar is de meeste Copic shops **
** Het is een absolute "Must Have" **
** Ben erg blij dat ik het al heb en zal het zeer vaak gebruiken**
------------------
** You can print on it, let it dry **
** You can stamp on it, with StazOn ink **
** It's translucent, so you can see your orignal image **
** It's re-usable **
** It's very thin, you have to work carefully **
** You can cut it with your Silhouette cutting machine **
** You can cut it with a scissor **
** You can buy it in your fav Copic shop **
** It's an absolutly must have **
*** I'm glad I have it, and I will use it very much ***


Aan de binnenkant van de kaart schrijf ik nog iets speciaal voor haar.
--------------------
The inside of the card, I will write an special note
for my friend.
Deze markers heb ik gebruikt
Dank je voor het kijken naar de video.
------------------
These are the markers I used.
Thank you for watching my video.

Wil je Copic Mask It aanschaffen kan je ernaar vragen in je favoriete Copic winkel
het is leverbaar vanaf februari 2012
-----------------------
If you want to have Copic Mask It, you can ask for it in your
favorite Copic Store.
They can order it from February 2012.

Dank je voor je reactie, het is altijd erg leuk ze te lezen. 
-----------------
Thank you for leaving your comment, it's alway's a pleasure to read them.

Big hugs


post signature

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke kaart is dit geworden.

Groetjes, Friedy
http://scrappy-doe.blogspot.com/

Naomi zei

heel erg mooi kaartje!

veel liefs
Naomi

Tinie zei

Een geweldige mooie kaart, weer super ingekleurd en wat mij opvalt is hoe je even rondom de hartjes met de donkerste kleur hebt gewerkt en hoeveel diepte je dan ineens krijgt, super!!!

Groetjes Tinie

Jolanda zei

Hoi Lydia,in de eerste plaats nog gefeliciteerd met je dochter,alweer 3 jaar geworden en nog bedankt voor de super leuke workshop zaterdag!je kaart is prachtig,mooi die kleurencombinatie!Liefs Jolanda.

Inge zei

Wat een mooie kaart is het toch geworden met een super uitleg erbij!
Ik ben er heel erg blij mee moet ik zeggen!
leuk ook dat je de kleuren van de vriendschap met elkaar gecombineerd hebt! maakt het heel speciaal! ik hoop nog jaren lang van dit soort mooie kaarten van jou te mogen zien!!! ben super trots op een vriendin als jij!!!
nogmaals bedankt en liefs ... inge

Wenda zei

Nou Lydia het is weer een hele mooie kaart geworden ook leuk dat je jullie kleuren zo hebt gecombineerd.

Liefs Wenda