dinsdag 31 mei 2011

Problemen met Blogger

Helaas zijn er nog steeds wat problemen bij Blogger. Het blok met volgers is vaak leeg, of je kan geen reactie achterlaten bij een blogpost. Nu heb ik gelezen dat wanneer je Google chroom installeer en de cookies van internet verwijderd dat het een stuk vlotter loopt.
Een paar dagen geleden heb ik dus Google Chroome geïnstalleerd en de cookies verwijderd. Het is even wennen met Chroome maar het werkt dus wel veel sneller en ik ben bijna geen problemen meer bij Blogger. Wat ook een groot voordeel is, dat de internet een stuk sneller geladen worden.

2 opmerkingen:

Christa zei

Hoi Lydia , bedankt voor de tip. Maar ik ben altijd zo bang om dingen te veranderen op mijn PC. Wat wordt er allemaal anders dan als ik Google Chrome neem ?? En verdwijnen er dan ook dingen ?? Maar zoals het nu gaat met Blogger , baal ik flink. Creatieve groetjes van Christa.

angelique (anlou) zei

hoi meis
dank je wel voor de tip
ook ik ben bang om dingen te veranderen op mijn computer, werkt alles nog wel samen met mijn programma's
liefs angelique