maandag 28 maart 2011

Thom

Mijn schoonmoeder vroeg mij om een geboorte kaartje voor een jongen.
Zijn naam is Thom en het moest een beetje een stoere kaart zijn.
Op een andere kaart had zij deze stempel van Sliekje gezien en wilde daar graag een
kaartje mee. In Photoshop heb ik de naam veranderd in Thom.
Het papier is van Debbie Mum en komt uit de verzameling (LOL)
--------------------------------------------------------
My Mother in law ask me for a Birth card for a boy.
His name is Thom, and she want a cool card.
She want this stamp from Sliekje with one she saw on another card.
In Photoshop i change the name in Thom.
The papers are from Debbie Mum and comes from my dear collection (LOL)

In de draak de copic markers die ik gebruikt hebt.

Vandaag heb ik ook een kleine aanpassing gemaakt op het blog. 
De download links van de cricut handleidingen waren Word documenten, deze heb ik veranderd in PDF bestanden.
Deze kunnen ook gewoon gedownload en geprint worden. 

-----------------------------------------
In the dragon the copic markers i used for this card. 

Today i make a smal ajustment. The download links of the cricut manuals in Dutch were word documents. I have change them in PDF files also to download and printing. 

2 opmerkingen:

Anneke zei

leuk kaartje lydia en thom ziet er heel stoer uit

Inge zei

hele mooie stoere kaart lydia,helemaal mijn kleuren. wat ben en blijf je toch actief op je blog!