dinsdag 30 november 2010

Sinterklaas


Met Sinterklaas voor de deur is dit toch eigenlijk wel een heel
toepasselijke lay out (LOL)
Ok het zijn de foto's van 2009,  

We hebben dit papier tijdens de zomervakantie gekocht in Zweden,
het is een zweeds merk al ben ik kwijt welk merk dit is.

Het kantje heb ik aan de gescheurde borders vast genaaid met de naaimachine
en deze op het witte cardstock geplakt. de foto's zijn gemat op wit cardstock.
De pieten taart heb ik langs de randen van de doos uitgesneden vandaar de
vorm.
De letters zijn van stof en heb ik gekocht bij de action.
Met een label stans is de label gemaakt waarop de journaling is geschreven
de label is opgehoogd met 3d foam met daaronder de rubon van Basic Grey
en de parelsliertjes.
De parelsliertjes heb ik eerst gerangschikt op de lay out alvorens de label
erop te plakken.
Liefs

3 opmerkingen:

Christa zei

Dit zijn ook weer 2 prachtige LO's ! Mooi papier. Leuk toch die Sinterklaas met kids. Die van ons geloven niet meer , maar we vieren het nog steeds. Zo gezellig ! Creatieve groetjes van Christa.

Geertje zei

Ze zijn alle twee weer heel leuk geworden.

Groetjes Geertje,

Inge zei

ook deze zijn erg mooi geworden lydia!
ik vind vooral de bovenste lo heel mooi.
lekker rose...lekker meiden...
nog een paar dagen en dan mag je alweer voor nieuwe plaatjes zorgen dit jaar!!! hihihi
liefs inge