zaterdag 27 november 2010

mijn favoriete foto

In het huisje hing deze stok aan de muur,
 ik stond met mijn ring met lint in mijn handen op zoek naar een plek om deze handig op te hangen.
De ring van Cindy en van Malkita konden er ook prima naast hangen.
(Helaas zijn we vergeten deze geweldige stok mee te nemen :):)  LOL)

Tijd voor de 2e Lo

De randen van de zwarte border heb ik geponst met de Hydrangea pons van Martha Steward.
de hartjes border heb ik gemaakt met een sizzix border stans.
De swirls heb ik gesprayed met Maya mist zwart en daaroverheen de pearl.
Achter de grote bloem zit een transparante Doillie.
De foto's zijn gemat op een vel bijpassend licht papier.
Het overige papier is van BoBunny en Fiskars
Liefs

1 opmerking:

Inge zei

ahhhhhhh deze zijn echt SUPER MOOI!!!
een layout om verliefd op te worden...
is dat een nieuwe pons van martha steward?
liefs inge