donderdag 2 december 2010

Winaars Candy

Vanmorgen heb ik lootjes gemaakt met namen van de dames die mee doen aan de Candy.
Na het opvouwen heeft Elise de lootjes mogen pakken,
een voor een,
al viel het niet mee het is haar toch gelukt :)

de Winaars zijn.....




Het digitale design is gewonnen door:
...............
..........
.....

CHERRY


scrappakket 2 is gewonnen door:
 ............
........
....

INGE

Scrappakket 1 is gewonnen door:
.............
.........
.....

ANGELIQUE

Dames gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs
als je me een email stuurt met daarin je adres kan ik jullie het pakketje toesturen.

Cherry wil je mij een foto sturen die je wilt laten omzetten in een creatief design
wil je dan ook mailen wat je wel of niet mooi vind en hoe je het graag zou willen hebben.

mijn email adres is
lydia@delenadesign.nl maar je kan ook op het hondje klikken bovenaan in de sidebar
Liefs 

1 opmerking:

angelique (anlou) zei

oh wauw wat super meis
dank je wel lieverd
ik ga je meteen een mailtje sturen
jippppppppppy
inge en cherry jullie ook gefeliciteerd meiden
liefs angelique