woensdag 25 augustus 2010

Quick Page voor jullie Aanpassing

De Quickpage die ik voor jullie gemaakt is een heel groot bestand. Met het downloaden duurde het erg lang hoorde ik van jullie. Het is voor mij de eerste keer dat iets op deze wijze publiceer en hoor ik heel graag of het aan jullie kant overkomt zoals het aan deze kant bedoelt is. Mocht het dan zo zijn dat het niet goed overkomt zal ik proberen het aan te passen.
Inge dank je voor de opmerking.
De Quickpage heb ik opgedeeld in een linker pagina en een rechterpagina. Beide pagina's zijn afzonderlijk te gebruiken maar je kan ze ook weer samenvoegen. En het belangrijkste is, Het bestand is aanzienlijk kleiner. De resolutie blijft 300dpi en het formaat 30x30.
Ik heb juist gekozen voor het formaat 30x30 omdat dit formaat gebruikt word bij afdrukcentrales. Is het bestand groter word het randje afgesneden.

Ik hoop dat het zo beter gaat. Mochten jullie nog steeds problemen ondervinden hoor ik het graag van jullie.
Liefs

2 opmerkingen:

Inge zei

hoi lydia...
dit gaat echt veel vlotter hoor!
heel erg bedankt voor alle moeite die je elke keer voor ons wilt doen zeg!!
je blijft ons verrassen,telkens weer!
nogmaals heel erg bedankt!!!
liefs inge

Carla zei

Complimenten voor je creaties! Ik ben al een tijdje alles aan het bewonderen en warempel, ik krijg toch weer wat inspiratie ;-) bedankt.

Ook vraag ik me steeds af hoe men die elementen zelf maakt je ziet de mooiste dingen in kits, zijn daar progjes voor om ze te maken of is het zoeken op internet en stuk voor stuk uitknippen
Ach ik freubel maar een eind weg op blogje heb nog veel te leren
groeten Carla