donderdag 26 augustus 2010

Autumn Sonnet

Brydka van Mystique Designs en Mary Pop hebben samen een kit gemaakt.
Als je vorige week een berichtje achterliet op het blog van Mystique Designs kon je deze kit winnen.
De kit vind ik erg mooi en heb een gokje gewaagd. Maandag morgen las ik op haar blog
dat ik een van de gelukkige winaars was.

Brydka thank you very much for this beautifull kit.
Regelmatig kan je op beide blogs van deze dames de nieuwste kits winnen.
je hoeft alleen maar een berichtje achter te laten.
Hun blogs kan je vinden in mijn blog rol.

of hier
blog van Mary Pop
Blog van Mystique

Het thema van de kit is herft maar het stoere uiterlijk vond ik goed passen bij de foto's van de Preikestolen. We zijn eindelijk boven gekomen na een flinke wandeling van
ruim 3 uur. Ik zou het zo weer doen. Wat heb je hier een mooi zicht zeg,
echt geweldig.
Liefs

Geen opmerkingen: