zaterdag 5 juni 2010

Moederdag flowers Sneak Peak deel 3

Ik heb de laatste tijd niet erg hard gescrapt, het boekje is nog niet af, maar deze pagina's zijn er klaar voor om ingebonden te worden.
Het hart heb ik gesneden met de cricut, de swirl is van Basic Grey en heb ik gekocht bij Scrapbookdepot.
Ook hier heb ik de bloemen bevestigd met een pearl brad.
Verder zitten er hart brad en epoxy brad op.

Vandaag ga ik in het zonnetje zitten, met de bak met copics en een paar afbeeldingen inkleuren.
vanmiddag duik ik maar eens in de reisboeken, om te zien wat Noorwegen en Zweden ons te bieden heeft.
Hebben jullie tips hoor ik het graag :)
Liefs

2 opmerkingen:

Inge zei

Heel erg mooi!
geniet lekker van dit mooie weer zolang het nog kan!
liefs inge

Top 2000 2019 zei

Mooi, vooral het hart vind ik erg mooi versierd.
Groetjes Yvonne.