donderdag 3 juni 2010

Moederdag flowers Sneak Peak deel 2

Een nieuwe pagina in het boekje met de foto's van Moederdag.
De stempel van Magenta heb ik ingekleurd met 1 kleur copic marker en de blender pen.
Dit is een techniek die op de cursus behandeld is.
Zo kan je dus met 1 stift en de blenderpen heel veel creaties maken.
Overigens heb ik wel gestempeld met Memento inkt.
en de tulp uitgeknipt met een klein randje eromheen.
Dit is een envelopje geworden, waarvan ik de randen bewerkt hebt met de distresser en distres inkt.
De swirl is van Basic Grey de bloemen van prima en zijn bewerkt met inkt.
2 foto's heb ik gemat en tegenelkaar geplakt met een lintje ertussen
de achterzijde heb ik nagenoeg het zelfde gehouden.
De gaten heb ik direct gestansd voordat ik ben begonnen met aankleden van de pagina's.
Je ziet dan direct waar de gaatjes zitten en de pagina's gaan makkelijker door het apparaat.
Transparanten blijf ik leuk vinden, deze heb ik eerst gestempeld met de stempel love
gekocht bij Scrapbook depot. Ik heb aan beide zijde gestempeld met staz on inkt.
Zo zie je de tekst in spiegelbeeld en normaal op zowel de voorzijde als achterzijde.
de foto is gemat.
Liefs

1 opmerking:

Inge zei

wat leuk dat je hier een techniek laat zien die je afgelopen zaterdag bij de copic cursus hebt geleerd! tja,wat laat onze lydia niet zien he!?
geweldig!!! wat ben jij een bezige bij zeg!!!
die transparanten zijn inderdaad ook echt heel mooi! het boekje is een prachtig boeket geworden!!!
liefs inge