vrijdag 14 mei 2010

Waterverf

Geinspireerd door het magazine Stamper heb ik dit kaartje gemaakt.
Als basis heb ik aquarel papier besprayed met water
Op de achtergrond stempel met stippen heb ik waterverf
kleuren roze en paars gestreken met een waterpenseel, en gestempeld
op het papier, dit heb ik 2 a 3 keer gedaan zonder de verf te vernieuwen, deze handeling
herhaald tot het gewenste resultaat. Vervolgens heb ik opnieuw water gesprayed over de afdruk
en dit weer droog gedept met een tissue doekje.
De muurstempel heb ik ingestreken met bruine waterverf,
Hierna heb ik met een swirl stempel paars gestempeld op de randen.
Met Stazon heb ik de vrouw en de tekst gestempels
de bloemen op de jurk van de vrouw heb ik ingekleurd met roze en paars.
De afdruk heb ik op een paarse kaart geplakt.
De waterverf die ik heb gebruikt is van van Gogh, je kan hiervoor diverse soorten
gebruiken ook de Derwent Watercolor potloden.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

Liefs

2 opmerkingen:

Inge zei

wat ziet dat er weer schitterend uit!
jij kan zo heerlijk uitproberen met dit soort dingen he?! mooie stempel(s) heb je erbij gebruikt...kortom weer een heel geslaagd kaartje!
liefs inge

Top 2000 2019 zei

Wat een beauty, dit is helemaal mijn stijl.
Ik vind het ook heerlijk om van alles uit te proberen en lekker te klodderen.
Heel mooi !!!

Groetjes Yvonne