vrijdag 7 mei 2010

Verjaardag kalender

Met verjaardagen ben ik echt een ramp, dagen van te voren denk ik eraan, maar als het dan zover is :(
Tijd dus voor een verjaardags kalender.
De basis is een stuk karton van 15 x 24 dit heb ik beplakt met papier van
Papermania. De kalender heb ik gemaakt in exel en geprint op cardstock
de randen heb ik bewerkt met inkt.
Hier komt nog een ringband doorheen.
De stempels heb ik ingekleurd met copics markers.
R85 - R89
E00 - E02 gezichtjes
E34 - E35 - E37 haar
E25 - E29 - E9 haar en hek
G94 - G99 gras
In beide bovenhoeken heb ik gaatjes gemaakt met de crop a dile
en een eyelet bevestigd. In het kant heb ik een strik gelegd en de uiteinde
van achter naar voor door de eyelets gehaald en een dubbele knoop gelegd zodat de kalender
blijft hangen aan het lint. Tevens heb ik door de eyelets een boeketje gestoken van magnolia.
Aan de strik heb ik een metalen evelopje gehangen m.b.v. een ringetje.
Verder heb ik de kalender afgewerkt met diverse bloemen.
Liefs

2 opmerkingen:

Marley zei

Wat een gave kalender! Echt super xxMarley

Inge zei

hoe creatief kan je zijn!!!
erg mooi geworden lydia!!!
(handig ... je kunt hem nu ook vergroten!!!)

liefs inge