maandag 17 mei 2010

Creatables van Marianne Design

Afgelopen zaterdag hadden Cindy, Malkita en ik weer een super gezellige samenkomst, naast onze creativiteit hebben we natuurlijk erg gelachen. Als we zo met zijn 3en creatitief bezig zijn vinden we vaak een oplossing voor problemen waar we tegen aan zijn gelopen.

Tijdje geleden heb ik de Circle Creatables van Marianne Design gekocht bij Cindy in de winkel.
De bloem had ik tot afgelopen zaterdag nog niet gebruikt, op mijn project wilde ik dus deze bloem gebruiken. Ik heb hem gestansd op de Big Shot, maar doordat er geen gaatjes in de stans zitten krijg je de bloem er bijna niet uit. Met een prikpen heb ik zitten peuteren, en jawel uiteindelijk heb ik een beschadigde bloem uit de stans gehaald
Na een tijdje heen en weer gepraat te hebben, kwamen we op het volgende.....
ik heb dit op de stans geplakt met de plakzijde op de stans en hem zo door de Big Shot gehaald,
De randjes heb ik verwijderd en het foam in de stans laten zitten.
Opnieuw heb ik de bloem gestansd uit een stukje papier, en jawel hoor een hele mooie bloem gestansd uit papier die zo van de mal afkomt en er niet meer in blijft zitten.
Liefs

Geen opmerkingen: