maandag 31 mei 2010

Copic Certified Designer cursus

Afgelopen zaterdag was een super leuke copic dag, zo'n dag is gewoon weg te KORT.
Het was niet alleen erg gezellig, met een heerlijke lunch, maar wat een info hebben we gehad zeg. Echt heel veel, ik ben blij dat we een cursus boek hebben mogen ontvangen om alles nog een na te lezen, want ik vrees de helft toch wel weer kwijt te zijn.
Een kleine impressie van de sfeer.
Om kwart over 5 kwam er toch een einde aan deze dag, met het certificaat, een handboek, de materialen en een hoofd vol informatie ben ik naar huis gereden.
Liefs

4 opmerkingen:

Diny Sprakel zei

Hallo Lydia, fijn dat je zo positief bent. Kun je mij wat foto's sturen die je gemaakt hebt. Bedankt Diny
p.s.kijk over een uurtje even op je mail

Inge zei

lydia van harte gefeliciteerd met het behalen van je copic certificaat!!!
ik ben heel erg benieuwd wat je er allemaal van geleerd hebt hoor...
liefs inge

marjo zei

Hallo lydia

ik zag dat je een foto hebt waar ik bij op sta
zal ik die mogen gebruiken voor mij op de blog
van copic cursus in apeldoorn zoals je misschien hebt gezien ben ik een volger bij je geworden mooie blog heb je

gr marjo

Lydia Boode zei

He Marjo,
als je me een mailtje stuur, zend ik je foto per email dan is hij wat groter.
Als jij foto's hebt zou ik die dan weer mogen.
groetjes
Lydia