vrijdag 16 april 2010

Zo moeder, Zo dochter

De foto's zeggen denk ik wel genoeg :)
Misschien lijkt ze uiterlijk veel op haar vader
maar verder .....

Het papier is al een wat oudere lijn van KI memories
Juist voor de vakantie foto's heb ik gekozen om het papier
uit de verzameling "zonde om te gebruiken" te gebruiken.
mede omdat de kast overvol raakt en de stapels steeds groter worden.
De bloemen zijn gemaakt met een bloemenstans van Crealies en Bosskut,
op de bloemen heb ik zilveren bloemharten geplakt en heel veel Robins Nest dew drops gebruikt
Op een sheer heb ik de journaling geschreven.

Liefs

3 opmerkingen:

Creagea zei

Supermooie layout's.....

Gr Gea

Inge zei

wouw die zijn echt mooi zeg!
leuk gedaan zo met de tekst en die bloemen!!!

liefs inge

Debbie Stip zei

Wat maak je leuke LO´s! De vorige vond ik ook erg leuk. Lijkt me super om daar later weer eens doorheen te bladeren...
Groetjes,
Debbie