donderdag 22 april 2010

Tilda

Het papier van Tilda vind ik toch wel heel erg mooi, zo ook deze lijn.
Al ben ik er nog niet overuit welke foto's ik hierop zal gaan plakken.
Deze lay out is heb ik vrij simpel gehouden, dubbele fotomatten
Wat bloemen, zwart en wit. De witte heb ik geairbrushed met copic
om ze in de juiste kleur te krijgen. een stukje kant en een tekst blokje
Ik heb geen titel omdat ik nog niet weet welke foto's ik wil gaan gebruiken
dus dat komt later met de foto's.
de afmetingen van de fotomatten zijn 10 x15 en 10x10.
Mijn camera staat zo ingesteld dat ook de digitale foto's op 10 x15 formaat worden afgedrukt.
Liefs

1 opmerking:

Inge zei

ben wel heel benieuwd wat voor een foto's je hierop gaat plaatsen? maar hij ziet er weer perfect uit lydia?
kan je dat airbrushen met de copics alleen met zo'n machine doen? of ook handmatig misschien?

groetjes inge