woensdag 28 april 2010

Iets anders dan anders

Nog steeds geinspireert door Art Specially heb ik deze kaart gemaakt.
De basis voor deze kaart is een een stukje wit chromolux papier.
Op een craftsheet heb ik groene en 2 kleuren blauw distress inkt gestreken
en dit bespoten met water, hierdoorheen heb ik het stukje wit papier gehaald,
hier en daar een beetje gedrukt en gedept, met de heatgun heb ik het geheel gedroogd.
hierna heb ik de bloemen gestempeld en deze ingekleurd met behulp van een fantastix,
(dit is een soort sponsstokje waarmee je met inkt kan inkleuren) en dezelfde blauwe
distress kleuren.
Op een rest stukje heb ik met maya mist charcoal gespoten voor de vlinders die ik geponst hebt.
Met de Spelbinders heb ik een ondergrond gestansd en deze met glimmermist bespoten
in kleuren groen en blauw. daarna gestempels met bloemen.

De stempel afdruk heb ik ingekleurd met copic markers, en met foam tape op
de ondergrond geplakt.
In word heb ik de tekst gemaakt samen met de vaandel, geprint, uit geknipt en bespoten met glimmermist.
Dit is een totaal ander kaartje dan dat ik tot nu toe gemaakt hebt.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Liefs

1 opmerking:

Inge zei

zo mooi geworden lydia!
ik dacht echt dat het design papier was hoor...
heel lief! thanks...

liefs inge