donderdag 28 januari 2010

Zwanger

Was al een behoorlijke tijd op zoek naar een stempel die past bij een zwangerschap. Vorige week vond ik deze en heb hem direct besteld, gelukkig heeft het niet zo lang geduurd voor hij binnen is. Vind de stempel helemaal geweldig, met 2 zwangere nichten is dat direct een goede reden om aan de slag te gaan met kaartjes.

Ook deze kaart heb ik ingekleurd met Copic markers
het gezicht met E50 en een blosje met RV10
haar E47, E57 en 0
bankje E35 en E57
de Jurk R85 en met Spica pen Pink de accenten van de jurk, schoenen en ketting

een close up van de accenten

de spica pennen hebben een heel hoog bling gehalte doordat er glas is toegevoegd
ze zijn in diverse kleuren verkrijgbaar.
Als de afbeelding ingekleurd is ga ik
met een stift in kleur over de afbeelding heen om zo de glimmer
erop te leggen. De stift is er ook in transparant zodat je over
alle kleuren heen kan gaan zonder dat de kleur veranderd.

Liefs Lydia

2 opmerkingen:

Inge zei

leuk lydia!
en wat een goeie uitleg en beschrijving van de materialen geef je erbij!

morgen wil ik even naar pipoos in emmen.
kijken of ze daar ook copic markers hebben?
heb je nog tips voor een beginner wat kleur aanschaf betreft?
wat nummers van kleuren of formaat van de stift?
dan hoor ik ze graag van je!?
liefs inge

Unknown zei

Hoi Lydia,

Wat een leuke stempel! Weet je toevallig nog waar die vandaan komt? Ik wil graag mijn ouders verassen met het nieuws ;)

Groetjes, Maaike